6 правил ефективного управління командами.

 1. Замість мікроменеджменту, лідерство. Функції управління передати в команду.

2. Забезпечити спільне зростання команди. Зростання команди в цілому, а не кожного окремого співробітника.

3. Крос функціональність. Всі функції важливі в кожен момент часу, інакше функція або помре, або буде не ефективною.

4. Спільна, розподілена відповідальність на базі здорових відносин в команді. Безпека і екологічність відносин.

5. Постійний пошук нового. Якщо команда не виходить за рамки звичного і зрозумілого, команада не росте.

6. Прямий доступ до інформації.  Налагодженні комунікації та доступ до інформації від споживачів, джерел аналітики, лідерів ринку, експертів.

Тренінг Центр "Альянс"


Немає коментарів:

Дописати коментар

Що треба знати про гнучкі навички (Soft skills).

  Вираз “ Soft skills ” у перекладі з англійської звучить як «гнучкі» навички. Ми все частіше зустрічаємо згадки про софт скіли у вакансіях,...